Men vad i!!!

Varför blir youtube skiten så jäkla stor och tar upp så jäkla mycket plats?!
Det är gött störande! :S

Man kanske kan ändra det, får kolla på det nästa gg jag lägger upp något därifrån.

Borde väl sova nu men skyller på att det är fredag och att jag är barnledig :) haha.
Kvällen har vart riktigt trevlig faktiskt :P

Känner att jag mår sååå mycket bättre nu, kanske för att jag har gjort av med gammal skit. Haha. Livet är underbart just nu.
Ska börja skolan igen med, fast inte förens i slutet av augusti, så det är ju ett tag kvar, men det känns skönt. Har tröttnat på att gå hemma och vara sjukskriven nu :/ Det är inte så kul längre, haha. Blir väldigt rastlös.... Som nu!

Imorgon (eller idag blir det) ska jag käka middag hos Lotta :) Ska bli trevligt, och gott :) sen får vi väl se vad som händer efter det.

Ne, nu ska jag ta och fixa lite bättre musik än det jag lyssnar på nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0