Åååååh!!!

Kommer nog få ett utbrott snart eller sammanbrott, shit the same! Har gått runt och tänkt positivt och ärligt talat, försökt att inte tänka alls, utan bara ta allt som det kommer. Men tror inte det kommer gå mycket längre. Jag är bara trött på allt vel, trött på att vara förvirrad. Vill egentligen bara lägga mig ner och ge upp.

För egentligen, varför ens försöka och anstränga sig när det tydligen inte är något iaf och det som inte är något ändå kommer ta slut redan innan jul?! :s Hmm, jag vet inte vad jag håller på med, jag sjunker bara djupare och djupare. Ne, vet inte vad det är med mig men känns som om jag kommer börja gråta när som helst :S

Ingenting är positivt just nu!
Men men...

"Smile, though your heart is aching. Smile, even though it's breaking. When there are clouds in the sky, You'll get by..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0