usch

Ah, jag är trött, lite irriterad, lite ledsen, varför jag är det, det har jag däremot ingen aning :S Har sovit bra inatt igen. Och ingenting har hänt, kanske därför då, för att ingenting har hänt :S Jag vet inte, jag gör migsjälv förvirrad!

Har iaf diskat, tvättat och bakat idag, kladdkaksmuffins. Inte för att jag äter det själv, max 1 kanske, men Alvin och alla andra äter dom och det är roligt att baka :) Köpte en ny film idag med, The Invasion har jag för mig att den heter. Men den ska jag inte kolla på ikväll, hade tänkt vara modig och kolla på en skräckfilm helt själv och sen försöka sova helt själv med :S:( Hade tänkt kolla på Stay Alive.. Ooooh, haha, vet inte ens om den är läskig, men hoppas på det iaf.

Har kommit på de som ska stå överst på min önskelista nu i jul: Kjejsarens nya stil. Bäst är den filmen ju och jag har den bara på vhs och har ingen fungerande vhs :S illa!

Men men, nu ska jag ta en cigg, chansa på att ringa Frida och hoppas hon inte redan somnat. Sen ska jag lägga mig i sängen och kolla film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0