bläääää

Så känner jag mig just nu :S Gårdagen började bra men den slutade skit! Och jag som hade hoppats på att det skulle bli en bra kväll, men men. Får väll hoppas att denna kvällen blir bättre, inte för att jag vet vad jag ska göra än... Stanna hemma och glo på film? Det är väll det säkraste, så slipper man kanske bråk och vel...

Just nu är Alvin ute med min bror, sin kompis Pelle och hans bror Robert och knackar på dörrar, shit vad han har gått och väntat på det.

Ne, om man kanske skulle ta och tvätta bort gårdagens smink, och göra ordning sig så man ser ut som människa igen? Har inte haft någon energi till det innan men frågan är om jag har energi till det nu... Men men, kan ju inte gå och se ut så här hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0