I'm back

Har inte bloggat på ett braaa tag, I know. Men hade tänkt ge mig på det igen, vad är det för mening med att ha en blogg och inte blogga? :S

Har försökt byta profilbild men som vanligt, vill det inte funka! Irriterande. But anyways...

Vart vaken sedan 1.49 och nu är klockan snart 6:40 på morgonen, och jag är fortfarande pigg, undrar hur länge det varar!? Men men, får bara stå ut med att vara trött och gå runt som en zombie idag. Ska snart ta och väcka min lilla son, får se hur det går, han har börjat bli extremt morgontrött... hmm, undra vem han fått det ifrån.. haha! Han har även börjat med att han inte vill gå till dagis, för han är "sjuk" hmm, det här bådar inte gott. Men får se vilket humör han är på idag, kanske VILL han faktiskt gå till dagis, så slipper vi tjaffsa om det. Hoppas kan man ju iaf.

Kl 11.00 ska jag och Frida ta bussen ner till Nödinge, ska in på kicks och köpa min dyra fuondation igen :S Sen in på bolaget och shoppa inför imorgon :) Ska ha en liten halloween fest då hade jag tänkt :) Ska bli rätt så intressant... Hoppas att allt går bra... Ska vara Polis, i år igen :P haha.

Köpte halloween dräckt till Alvin igår med, han älskar ju Star Wars (även om han aldrig kollat på en enda film i hela sitt 4-åriga liv) Så han valde att vara Darth Vader! Mohahaha, rätt fräckt endå! Fick ett svärd också, men inget lasersvärd, utan det var ett piratsvärd som var neon grönt. Visste inte att pirater va så coola :P haha...

Men men, ne, nu ska jag ta mig en cigg och lite cola (perfekt frukost) och sedan... ah det vet jag inte, vänta på att kl ska bli 7.00 kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0