Sammlar krafter

Sitter just nu och sammlar krafter så att jag orkar att diska mitt berg av disk :S Fy fan säger jag bara! Vet att det egentligen går relativt fort att diska men hatar det! Men det är då fan ingen som gör det åt mig!

Och fy fan vilket väder det har vart idag då! Va helt ok när jag och Frida åkte till Nödinge, men helt plötsligt bara öser det ner regn! Blev helt pissevåt! Inte bra! Kallt var det med. Men fick iaf köpt mitt smink + lite annat onödigt... Men men.
Har legat och vilat i 1½ timme nu så är lite piggare än när jag kom hem, då gick ögonen i kors på mig... Ne nu ska jag ta och diska min jävla disk så jag har de gjort iaf, sen duscha! Underbart det ska bli!

För övrigt har jag fått en mus bland mina sopor! Vägrar tro att det är en stor äcklig råtta, utan det är en liten äcklig mus istället, ställt för en stol där nu och får ringa hyresvärden imorgon! Jobbigt! Men men, disken vare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0