skadat mig

Skulle öppna Alvins Darth Vader dräckt förut för han ville testa den innan han gick till dagis (vilket gick bara bra att göra idag, kanske för att han fick nya spiderman kängor igår :P ), så jag tog en kniv och skulle ta bort ett jäkla snör-grej och då va kniven så vass så den gick av utan problem men grejen va den att mitt lillfinger va ivägen sen, så skar mig :( Gjorde rätt ont, men man är väl tuff, så de va bara på med ett plåster sen vart det bra igen :P haha! Men nu känns det rejält jobbigt eftersom plåstret sitter så att jag inte kan böja fingret helt :S Vilka problem man har.

För övrigt så börjar jag bli lite trött nu, men har mycket att göra idag, som att shoppa, städa, tvätta, städa, laga mat osv osv. Får nog köpa en ny duschcream för jag kliar överallt av den jag använder nu :S Inte speciellt kul. Men jag har faktiskt blivit bra på det här med att hålla i pengar nu. Har hittills inte köpt någonting till mig själv, förutom hårfärg då, men inget annat. Känner mig rätt duktig :)

Ne, nu ska jag kolla på Criminal Minds :) Sen vetta fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0