25 days

Ja, nu är det "bara" 25 dagar kvar till UL och jag är på dag 107 av 280 dagar av graviditeten, 38,2% klar är bebisen :P Och "bara" 173 dagar kvar till beräknad förlossning :) Fast det är ju inte så exakt, mer exakt blir det ju efter det riktiga UL den 1 september. Och nu känns det faktiskt ännu roligare eftersom man slipper åka dit själv :) Slippa göra allt det där ensam en gång till.
Önskar bara tiden kunde gå liiite fortare :P Längtar verkligen <3

Att man kan vara så hungrig hela tiden är helt otroligt, haha. Men jag äter ju inte så mycket när jag väl äter så då är det väl inte så konstigt att jag blir hungrig ca en timme efter jag precis har ätit. Ska ta mig en smörgås nu hade jag tänkt, bara för att jag inte vill spy.

Borde sova sen men kommer inte gå, är för pigg för det tror jag. Ska upp 03.45 imorgon och jobba, men fan jag får väl bara vara trött imorgon, ingenting att göra åt saken. Är man inte trött så är man inte trött.
Kolla på en serie eller något sådant kanske, vila kan man ju göra.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0