A new beginning

Ja, då var man hemma igen efter tjejkvällen hemma hos Maddo, som sedan övergick till fest på Vadbacka.
Hade verkligen skit kul hemma hos Maddo, drack cola och käkade massor med onyttigheter :P satt och tjöta om en massa och hade det allmänt trevligt. Men Vadbacka var ju ingen höjdare direkt när man är nykter haha, det var varmt och folk var så fulla och sprang bara runt och vela. Fick ju nästan smått panik, känner ju en massa där men den enda det gick att prata med var Knopp, så stod och prata med honom tills pappa kom och hämtade mig. Var där i max en kvart typ och köpte bara en cola för att jag var tvungen till det då jag började må illa, vilket jag fortfarande gör :/

Så nu ska jag ta och käka min cheeseburgare och lägga mig och kolla klart på det senaste avsnittet av Jersey Shore, därefter kanske försöka sova?!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0