Addicted

Då var man hemma igen från fotbollen, Alvhem förlora, varför blir man inte förvånad? :P Hahaha, neee, ska inte vara elak nu, Linus spelade iaf bra, haha. Daniel stod i mål i andra halvlek, vilket han sa att han inte skulle göra. Men men, han bad om ursäkt för förlusten och sa att nästa gg skulle dom allt vinna :P
Men hade allt trevligt, träffade Madde som jag inte träffat på hundra år vilket var riktigt kul :) Träffade desstutom Björn med, inte träffat honom heller på skit länge.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt, mår lite illa om jag ska vara ärlig, det är nog för att jag ätit godis, var så hungrig så orka inte vänta tills jag kom hem. Får väl ta och käka lite tacos som blev över från igår. Men väntar nog en stund med det.
Lite små seg är man med, hade vart skönt att krypa ner under täcket och kolla på en bra film, dock har jag ingen bra film just nu, eller har flera stycken men har ju kollat på dom flera ggr.
Ne, ska ta och spela lite nu och sedan äta :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0