Amor vincit omnia et nos cedamus amori

Jisses, vad jag är trött nu :/ Inte okej. Börjar även bli hungrig. Ska väl snart ta och fixa lite kvällsmat, lägga mig och kolla på film och bara vila mig. Kan behövas. Tror ärligt talat att det hjälpte med massage vid nacken mot huvudvärken, läkaren sa ju det att jag var öm där och kan vara så att det är nerver som kommit i kläm ah + det här viruset då, men har iaf inte så ont längre. Sen har jag ju dåligt med järn i kroppen och det gör ju inte saken bättre, tror jag borde öka järn dosen, med två tabletter nu som bm sa va okej.
Lite sjukt är det ändå att man kan bli så van vid att ha ont i huvudet så man knappt tänker på det, fast det beror ju iofs på hur ont jag har.

Bebisen har sparkat och haft sig jätte mycket nu på eftermiddagen/kvällen :) Så sjukt mysigt att ligga och känna på magen. Det är dock bara två personer som får göra det just nu vid tillfället, då bebisen fortfarande ligger väldigt långt ner, och den ena är jag. Och imorgon när man vaknar är det bara 23 dagar kvar till UL, tycker tiden går mindre fort när man håller på och räknar ner så här, så kanske borde sluta :P Haha. Men det är bara så underbart! <3
Love love love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0