And your kiss

Något skumt har hänt med min dator, mitt google toolbar har försvunnit och aktiverar jag det igen ser de bara skumt ut :/ Hmm, aja, får väl be min käre far om hjälp med det, eller kanske vore bäst att be min bror? Men men, skit samma nu.

Har precis kommit hem, vart hemma hos en tant, en av mina föräldrars grannar. Hjälpt henne med att röja undan i hennes förråd så vi kan bära ut lite mer saker dit. Hon har ju precis flyttat från en fyra till en etta, så hon har ju en del grejer. Haha. Allt gick bra och vi hade jätte trevligt, satt och prata mer än vad vi städa :P Men tillslut så orkade hon inte mer utan blev yr och spydde :( Stackarn. Så sa att vi kunde ta resten imorgon istället, hämtade ett glas vatten till henne och sa att hon skulle vila sig lite.
Därefter gick jag hem till mina föräldrar och åt lite mat och sedan hem. Claudio har åkt hem :( Buhu. Och Alvin går på dagis till 15.00 så nu är man själv.
Ska ringa till Claudio nu och sedan ska jag nog lägga mig och kolla på Jersey shore och vila mig lite innan jag ska fixa tvätten och hämta Alvin.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0