Apologize

God kväll. Ska snart ta och fixa lite kvällsmat och sätta mig och kolla på ytterligare ett avsnitt av CSI, loves it. Har allt fått städat en del idag. Men kör ju på riktig städning nu, vilket innebär skrubba luckor, lister osv. Allt. Men är snart klar med köket iaf :P haha. Satte ju igång så sent. Blir till att fixa resten imorgon, och då blir det att gå upp i tid med.

Fredag imorgon med :) Då är det bara 20 dagar kvar till UL.
Så först blir det städning och senare blir det McDonalds. Blir verkligen bortskämd just nu ;) Efter det vet jag inte, vi får väl se vad det blir, eller så är det något mer jag ska göra imorgon som jag har glömt av, jag har en sådan känsla av att det var något mer. Vad kan jag bara inte komma på. Men vi får väl se.

Nighty night! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0