Better times will come


Här sitter man och väntar... Och fryser ska tilläggas, då fläkten är på, fönster är öppna så även balkong dörren. Ligger under täcket som tur är, så fryser inte så mycket. Blir väl snart varm igen tror jag väl. Dock börjar mina ögon ogilla fläkten rätt rejält nu.

Fick min kebabtallrik förut ju, käkade den, och den kom upp för kanske en halvtimme sen, inte allt men lite. Ofräscht, jag vet. Men wtf, är man gravid så är man, sånt här hör till. Det är inte så värst glamouröst att vara gravid, för er som inte vet det. Hahaha.

Huvudet gör inte lika ont längre, praise the lord! Gött skönt. Börjar bli lite små trött, men sova kan jag inte än på en stund, inte vill jag det heller.

Ne, jag har verkligen inget bättre för mig än att skriva onödig skit just nu, så ska sluta. Blir nog sista inlägget för ikväll.

Bye bye and nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0