Burning desire

Har vart rätt irriterad större delen av dagen, varför vet jag inte, men så jäkla lätt retad har jag vart och stört mig på allt och alla. Men som tur är har det gått över nu :)

Gick hem till mina föräldrar förut och åt middag där, som vanligt, lite lyxigt att slippa laga mat när man inte vill eller orkar :P Sen följde jag med Claudio till Älvängen där han skulle handla mat. Gick fort, tog väl bara ca en halvtimme, och när jag kom hem igen så gick jag hem till mina föräldrar igen och käka mer mat! Nu är jag hemma och är hungrig IGEN! Hahaha, börjar ärligt talat bli lite trött på att vara hungrig hela tiden, speciellt när bebisen bara är sugen på saker som man inte har hemma... Ja, skyller de på bebisen :P Hahaha. Men nu vet jag inte vad jag vill ha, får ta en macka sen, glömt att ta mina vitaminer och järntabletter och måste ju ta dom i samband med en måltid.

Eftersom jag inte fått gjort så mycket mer än tvättat kläder, ÄNTLIGEN, som jag har längtat efter det! Min granne har ju haft tvätt tid hela förra veckan :S Så inte kunnat tvätta på 1 hel vecka nu, vilket innebär att jag har hur mycke tvätt som helst. Tur man har överdrivet mycket kläder, men hälften av tröjorna kan jag inte använda, tack vare magen. Men som sagt, nu har jag fått tvätta 2 maskiner iaf, blir att ta resten imorgon. Då ska jag även ta och städa som fasiken, diska, damma, dammsuga, moppa golv och städa toan. Ska bli skönt att ha det helt rent hemma :)
Också längtar jag tills imorgon kväll med. Ska bli skönt att inte sova själv!

Nepp, nu ska jag ta och ringa Hanna och se om hon har lust att prata en stund, sen blir det att lägga min lilla prins och därefter ta sig en lång och skön dusch, äta och kolla serier :)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0