But what if?

Har det slutat åska nu tro? Får hoppas på de då jag är för lat för att dra ut alla kontakter.
Har fruktansvärt tråkigt, inte kul alls att vara sjuk :( Huvudet gör fortfarande ont, men inte lika mycket längre. Så typiskt att den enda tabletten som funkar på mig i sånna här fall, ipren, är den tabletten jag inte kan ta. Får nöja mig med panodil som jag typ är imun mot :/ Men men. Det är bara att gilla läget.

Något positivt har iaf hänt idag, och det är att jag har fått tid till UL :D Så jäkla lycklig så det finns inte! Dock är det ett tag kvar tills dess, men det är något att se fram emot!
Nu känner man bebisen mer och mer med! Som om något fladdrar i magen, så häftigt, och ibland ser man hur det står ut på ena sidan av magen. Det blir bara mer och mer verkligt. Längtar tills jag får större mage, eller ah, tills bebisen blir lite större så man verkligen kan känna hur den sparkar och har sig, och se det. Finns det någon häftigare känsla?! Nee, tvivlar på det, hehe.

Ska ta och käka lite snart igen (ätit hela dagen non-stop känns det som och är fortfarande hur hungrig som helst), och försäkra mig om att det verkligen slutat åska så man kan hoppa in i duschen, har ju svettats som fan idag så ska bli skönt med en lång och härlig dusch :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0