Can't you hear that boom

Är på grymt bra humör just nu :) Ska snart hämta Alvin på dagis sen ska jag upp till affären och köpa bla ett födelsedagskort till Mattias som fyllar år den 17.de, så man får skicka iväg det i tid :)
Efter det blir det hem, lyssna på musik och städa, vilket kan behövas.

Har funderat ett tag nu på att klippa mig, så imorgon ska jag ringa och boka en tid. :D
Ska även skicka iväg en bild på tatueringen jag vill ha och fråga om hon har lust att tatuera mig snart :)

Nu får jag sätta igång med det som ska göras!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du ska väl inte gadda dig nu när du är med bebis gumman? De är ju inte bra! Du får allt vänta tills den kommit ut ;)

2011-08-11 @ 20:01:11
URL: http://offrode.blogg.se/
Postat av: Malin

Nee, det är inte farligt alls att tatuera sig när man är gravid, samma risker bara som när man inte är gravid :) Så behövs inte vänta! :P

2011-08-11 @ 20:10:17
URL: http://dirrtymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0