Clever liars give details, but the cleverest don't

Nu är Alvins pappa här, dom har precis vart ute och lekt en stund men kom tillbaka nu. Nu märker man verkligen hur beskyddande Niño är! Haha, Alvin tyckte att dom skulle brottas, han och hans pappa, det tyckte INTE Niño, han blev lite förbannad och ställde sig över Alvin när han låg på golvet och vägrade flytta sig förens jag kom och flyttade på honom :P Duktig "liten" vovve vi har :D

Jag är iaf jävligt hungrig! Och jag är sugen på McDonalds! Hahaha, fick frågan av en person i veckan som undrade hur många ggr jag ätit på McDonalds denna veckan och förra veckan, sanningen är den att jag har ju för fasiken knappt ätit på McDonalds alls, sen blev blev gravid, iaf inte nu i det senaste. Så det kanske jag ska ta igen, rätt snart med! Haha. Nästa vecka ska jag iaf äta på McDonalds, punk slut! Fast jag vill ju ha det idag! Buhu, vad synd det är om mig. ;)

Får gå hem till mina föräldrar sen och äta där, med Alvin och Niño, dom ska ju sova där hela veckan medans jag jobbar nästa vecka. Alvin börjar även på dagis igen imorgon, och åh vad han har längtat! Haha, träffa alla sina kompisar igen, få leka av sig riktigt ordentligt. :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0