Confused

God kväll. Den här kvällen har vart en väldigt intressant kväll. Lite smått förvirrad är jag allt måste jag erkänna. Och får väl även erkänna att jag var lite smått nervös inför det här eftersom jag inte visste vad som skulle sägas eller något... Men var nog inte ensam om det heller. Men allt gick väl relativt bra tror jag väl. Som sagt, jag är smått förvirrad. Hahaha.

Jag ska nog ta mig en smörgås eller två nu samt ta mina vitaminer och järntablett, så bebisen får allt det den behöver. Också ska jag sätta mig och kolla på någon serie. Kollade aldrig klart på Stake Land, var inte riktigt på humör för att kolla på film antar jag. 


Bye bye bitches! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0