Destination Unknown

God morgon alla. Jag hade ärligt talat kunna sovit lite längre, men min kära son väckte mig för några timmar sen, försökte få honom att somna om, men han var så pigg så det gick inte, så fick varsågod gå upp, men vad gör det om hundra år?

Nu har han gått hem till mormor och morfar en liten stund. Och jag ska vila en timme hade jag tänkt. Allt jag hinner med just nu. Sms.a Alvins pappa och fråga när han skulle vara här, svaret blev, 12.52. Och jag måste städa lite innan.
Mår förövrigt lite illa, ej kul. Men det brukar gå över efter jag fått i mig lite mat. Huvudvärken är dock tillbaka, så får nog lyda folks råd och ringa till läkaren imorgon. Tydligen är det inte normalt att ha konstant huvudvärk i 4 dagar, och tabletter funkar inte. Kanske tar och ringer sjukvårdsupplysningen senare idag först, för att höra vad dom har att säga. Tycker det är mycket mer givande att ringa och prata med dom än att ringa vårdcentralen och boka tid och vänta, och sen när man får träffa en läkare, så fattar man inte vad människan säger :S
Bara lite förbannad efter jag var på vårdcentralen med Alvin sist och fick en läkare som inte kunde svenska. Jävligt bra, tycker ju änna att det borde vara ett krav, att kunna svenska, om man ska jobba som läkare i sverige, på en vårdcentral. Men men, tydligen är det inte det.

Nu ska jag vila en stund var det tänkt ja, hoppas på att slippa dom konstiga drömmarna jag hade i natt bara, haha. Om glassbilar och pengar i sandlådor mm. Sjukt!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0