Don't cry to me

Ja, god morgon alla. Vet inte när jag somnade i natt, men jag fick något mycke bättre att göra tillslut iaf än att glo på film ensam, sova eller ät :P
Kollade tillslut på film med, Huset vid vägens ände. Svensk skräckfilm, haha. Visste inte att den var svensk, men så fort jag satte på filmen märkte man det, och när dom började prata skånska så blev det direkt en skräckfilm! Haha, ne men helt seriöst, så farlig var den inte, den var ju läskigare än Insidious iaf, haha. Men blir man skrämd under hela filmens gång av någon så blir det läskigare.

Vaknade tidigt, som vanligt. Men gör inget eftersom jag ska till vårdcentralen 10.15. Har tur som slipper ta bussen. Får se vad läkaren säger, om man kan få reda på något vettigt, som varför och vad. Sen vet jag inte vad som händer, Frida ville att jag skulle komma hem till henne :) Så ska se om det går. Senare idag ska man bli bjuden på mat, rättare sagt McDonalds, ÄNTLIGEN ;) Hahaha. Sicken lyx! Men när det blir det vet jag inte.

Ska ta och äta lite frukost nu, sen göra mig i ordning och sedan blir det till att åka.
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0