Energy


Om jag hade haft hälften eller kanske bara en fjärde del av den energin som Niño har just nu så skulle jag vart rätt nöjd! Han springer runt som en galning med sin leksaksgris, kastar den, springer och hämtar den, slänger upp den i luften och fångar den igen. Haha, han kommer nog somna gott ikväll.
Precis som min älskade son, som har lekt med en kompis halva dan ute och sedan kom in och ville att jag skulle visa honom hur man tränar så han kan bli lika stark som världens starkaste man ^^ Vet iaf vad jag ska köpa till honom i julklapp, förutom en spelkonsol (vilken har jag ej bestämt mig för än) och det blir en boxninssäck, så han har något att slå på :P hahaha.

Ska vänta tills min kära son kommer hem från Kevin, vilket blir närsomhelst nu, så ska vi se om jag kan få klippt honom, han var lite tveksam till det förut men hans hår börjar bli långt nu. Det får helt enkelt bli en tuppkam, annars går han absolut inte med på att klippa sig, därefter blir det att duscha honom, sen ska jag diska den lilla disken som finns, så det inte blir som sist, ett berg med disk, och sedan ska jag med hoppa in i duschen. Sen ska vi lägga oss och kolla på film :) Ska försöka lägga mig i tid ikväll, tvivlar på att det kommer att gå, då jag tog en powernap förut idag, så smart jag vet! Men ska iaf försöka.

Det jobbiga är bara att jag börjat känna någon sorts konstig panik känsla i kroppen, har ingen som helst aning om varför heller, känner mig stressad som fan, men har inget att vara stressad för :/ Och det bara kom helt plötsligt. Det är ju inte speciellt kul direkt och lite smått irriterande att inte veta varför med. Men men, det går väl över.

Nu ska jag prata klart med Hanna sen invänta Alvin :)

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0