Fighter

Aj aj aj mitt huvud! Känns som om det ska sprängas ibland. Håller jag huvudet stilla är det inga problem men va fan lixom orka!
Känns så jävla segt att vara sjuk nu! Jag ville ju åka och jobba! Och jag har tvätt som måste tvättas, har tvätt i torktumlaren som ska hämtas och jag är kattvakt från och med idag tills på lördag åt min granne. Men men. Jag får väl helt enkelt bara ta och vakta katterna och gå ner och fixa tvätten iaf. Det fixar ju inte sig självt tyvärr.

Men först ska jag ta och kolla klart på IT, inte läskig alls nu men när man var yngre var den ju hemsk. Men det är en klassiker alla borde ha sett. Btw, The Countess, SÖG! Stod under genren skräck, men det var bara ett långtråkigt jävla drama, typ en B- tvfilm. Fy fasiken vilket slöseri med tid det var att kolla på den. Just so you know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0