Flowers mean i'm sorry, Chocolates mean i love you

God morgon.
Sovit si sådär i natt kan jag ju säga. Claudio kom hit vid 18 tiden igår kväll, sötnöten hade med sig choklad till mig <3 Underbart, blev väldigt glad! Satt och kolla på tv tills min pappa kom med McDonalds som han hade köpt med sig hem från jobbet, jag käkade som bara den, ett helt frölundamål slukade jag, haha. Va inte lite hungrig inte :P
Sedan la vi oss och myste och kolla på film, X Men, First Class, den var helt okej dock inte lika bra som dom andra X Men filmerna. Fortsatte sedan med serier. Jag somnade, Claudio kunde inte somna, jag vaknade då och då hela tiden. Har vart varmt hela natten tycker jag, ändå har fönstret vart öppet och fläkten har vart på. Men nu i morse när jag vakna var det allt kallt.

Orkar inte skriva mer just nu, är fortfarande trött och har en del att göra idag, måste få städat lite orkar inte med att de ser ut som ett bombnedslag.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0