For me to stay

Jag är trött men jag tror inte jag kommer kunna somna om jag lägger mig ändå. Tänker för mycket just nu.
Plus att jag är rejält jäkla hungrig! Seriöööst! Varför har ingen kommit hit med mat till mig? Är det ingen jag känner som läser min blogg är det bara en massa random folk, för övrigt ni är bäst för ni läser min blogg och ni kan inte hjälpa att ni inte vet vart jag bor vet att ni säkert hade kommit hit med mat till mig så fort ni kunde annars ;) haha.

Mitt huvud gör förövrigt ont. Men ska ta två tabletter nu, se om jag har något ätbart (läs, gott att äta) hemma, äta det isf och sedan försöka sova och hoppas på det bästa.

Nighty night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0