Friday

Fredag kväll och vad gör man? Jo ligger i sängen, är svin trött, seg och sms.ar med Claudio. Så är det när man har en 5-årig son och är gravid ;) Hahaha. Ne, men får väl skylla mig själv, var uppe alldeles förlänge i natt. Hoppas på att kunna somna i tid ikväll, hoppas kan man alltid.

Har hämtat ut kläderna nu, och herrejävlar vad skönt det är med kläder som inte sitter åt och bh.ar som inte är försmå :) haha. Alvin blev även nöjd med sina kläder :)
Funderar på om man ska ta och lägga sig och kolla på en serie eller något, har rätt tråkigt just nu :(
Imorgon kommer Alvins pappa hit med och hälsar på honom. Och på söndag hoppas jag på att jag kan åka hem till Frida en stund iaf :)

Ne, ska mysa ner mig i min säng nu som luktar jävligt gott, luktar Claudio <3

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0