Getting you into the mood

Somnade inte förens vid 5 tiden imorse, så var ju inte lite trött när Alvin väckte mig vid 7. Men det var bara att gå upp, fixa frukost och ta fram kläder. Min bror lämnade honom på dagis sedan, så slapp iaf gå ut. Utan la mig för att vila en stund, vaknade 12.11! Hade satt 5 alarm, men lyckats med att stänga av alla, och somna om. Så var gött stressad, var bara att slänga på sig kläderna och springa till dagis för att hämta Alvin. En kvart försenad blev jag. Ringde sedan Claudio som jag skulle ha ringt och väckt 11.45, men han var redan vaken som tur var. Men men, det är sånt som händer, man försover sig ibland.
Fick iaf lite goda nyheter, på måndag börjar Alvin gå längre på dagis, 9-15. Inte som innan, då han gick 8-15, men det får duga :P haha.

Nu ska jag kolla klart på en serie som jag började kolla på förut, sedan blir det att skriva inköpslista på allt jag måste handla och därefter fortsätta med städningen, inte så mycket kvar som tur är :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0