Give it 2 me

Jisses vad hungrig jag är! Och jag är seriöst bara hungrig på sådant jag inte har hemma! Har försökt trycka i mig smörgåsar men det går inte. Bebisen är envis som fan (undra vem det kommer ifrån, haha) och vill bara ha, McDonalds, pizza, kebab osv. allt sånt fettigt som gjorde mig totalt äcklad ibörjan av graviditeten och fick mig att spy. Allt med fett gjorde mig illamående. Dom gångerna jag gick hem till mina föräldrar fick jag alltid kontrollera hur mycket margarin eller olja mamma/pappa hade när dom tex stekte mat. Gick så långt att tom Alvin inte skulle ha något som det var "för mycket fett på" Hahahaha. Klarar fortfarande knappt av att ha smör på smörgåsar, skippar det helst.
Men nu har det gjort en helvändning, förutom det där med smör då :P Jag vill bara ha hamburgare, pizzor, pomes, kebab, allt sånt... Just nu Pizza! Fy fan vad gott det hade varit nu! Men får vänta, pappa skulle komma hit sen med pizza, men han jobbar ju fortfarande :( Så segt!
Men men.

Har iaf fått röjt undan lite här, ska väl försöka få i mig en macka till nu och sedan får jag diska :( Buhuu. Vill verkligen inte.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0