Give me!

Kan inte någon söt jävel komma hit med mat till mig? ;) Hade vart VÄLDIGT uppskattat, jag är så förbaskat hungrig just nu, är alltid hungrig nu för tiden. Kebabtallrik hade inte vart helt fel, eller en Big Tasty & co. Buhuuu, ge mig mat! Hahaha. Varför har dom inte något sådant, typ McDonalds eller en grill här i Alvhem, typ utanför min lägenhet? Varför måste man behöva åka hela långa vägen till Älvängen eller Lödöse för det? Till Nödinge om man vill till McDonalds! Men får väl för fasiken vara nyttig och äta sallad och crap!
Men nu bad jag pappa köpa toastbröd & appelsin marmelad, muuuummms! Fast han skulle inte åka och handla än på en stund, så får bara vara hungrig ett tag till för jag vill inte ha den maten som jag har hemma. Inte gott. Hahaha.
Jag vill verkligen ha en kebabtallrik känner jag nu. Fan vad irriterande sånt här är. Kanske kan unna mig det på lördag eller söndag. Så långt tills dess. :'(

Men nu ska jag sluta grina om mat! Pratade precis med mamma och hon tycker synd om mig nu när jag är sjuk så hon lagade gröt till mig imorse och nu frågade hon vad jag ville ha till middag, men jag kom inte på något annat än kebabtallrik, hahaha. Sa att det inte spelade någon roll, så hon får bestämma det. Sen sa hon åt mig att vila, och det är precis det jag ska göra nu, ska lägga mig och kolla på film, Stake Land, och jag hoppas fan den är bra, så många dåliga filmer jag har kollat på i det senaste.

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0