Headache

Jisses, vad mitt jävla huvud gör ONT! Börjar bli seriöst trött på det nu! Hela huvudet! Varför funkar inte tabletterna?! Jo för jag är troligen imun mot dom. Får köpa alvedon istället tror jag. Hellsefyr att jag inte kan ta ipren vid sånna här tillfällen. Asså, jag brukar aldrig ta tabletter, fick nog av tabletter för jävligt längesen, då läkare envsades med att skriva ut en massa olika till mig för alla möjliga anledningar, antidepprisiva, sömntabletter, panikångest tabletter osv. Få funkade överhuvudatget, lyckades med förmågan att bara få dom där otäcka biverkningarna som tex hallucinationer. Lixom, kul att behöva ringa sitt ex mitt i natten så han får komma hit för att det tydligen är människor som bor i min tv som vill komma ut och döda mig! Satt och prata med en avstängd tv när han kom. Normalt eller inte. Ne då fick jag nog av tabletter, klarar mig bättre utan dom. Dom tabletterna jag fick som väl funka var ju beroendeframkallande, så dom fick man ju bara ett visst antal av... Men men. Därefter tycker jag inte ens om att ta ipren, alvedon osv heller. Har jag ont vill jag veta vart fan jag har ont någonstans och när det går över. Inte så kul alltid med tanke på den fruktansvärda mensvärk jag brukade få, aj aj aj. Men sånt behöver jag inte oroa mig för nu när jag är gravid :) Haha.

Pratade precis med Hanna nu, fick skrattat lite, eller lite och lite, haha. Har vart ovanligt populär idag faktiskt. Telefonen har ringt och pipt hela dagen verkligen. Härligt, får man något annat än den förbaskade huvudvärken att tänka på.

Nepp, nu ska jag ta två tabletter till och sedan duscha, innan det börjar åska om det nu ska göra det, de vet jag icke.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0