Here we go again

Igen! Åååh, vad trött jag blir på mig själv. Hur kan man bara lyckas koppla bort sin hjärna så? Inte tänka alls... Det förblir ett mysterium för mig antar jag... Om ingen här har svaret på den frågon? Varför gör man vissa saker, helt utan att tänka? Har ångest, inte över själva händelsen men över omständigheterna. Men jag skyller på att min hjärna helt enkelt slutade fungera då och kopplades inte på igen förens efter allt var gjort. Kan nog stämma då jag har förbaskat ont i mitt huvud idag, fruktansvärt ont. Och rör jag mig gör det bara ondare och ondare.

Men gjort är gjort, det är inget att älta över. Bara att försöka lära sig någon jäkla gång och försöka få hjärnan att funka i alla samanhang. Lättare sagt än gjort.
Orkar inte hålla på och hacka ner på mig själv, ingen idé. Som sagt, gjort är gjort och jag kan inte ändra på något utav det, även om jag skulle vilja. Så ska inte tänka på det mer nu.

Ska lägga mig och kolla på det första avsnittet av Jersey Shore season 4 nu och längta efter min kebabtallrik som pappa lovat att komma med sen :) Bestest dad in the whole wide world! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0