I heard, you're going around, playing the victim now

Vaken, feber, huvudvärk x1000, halsont och plus allt det här mår man illa med! Usch och fy! Vill ha tabletter, men har inga hemma så måste vänta tills pappa vaknat, se om dom har några hemma. Dumma, dumma mig som inte har köpt hem tabletter som jag kan ta. Har bara jävla ipren hemma och det kan man inte ta när man är gravid. Bufuckinghu!

Så med andra ord blir det inget jobb på mig idag och förmodligen inte imorgon heller :( Suger verkligen, gillade ju att jobba med Malin. Hade jag inte vart gravid hade jag knarkat ipren, knaprat halstabletter och hällt i mig te med honung i. Men ipren, det enda som verkligen funkar på mig, kan jag ju som sagt inte ta, halstabletter får mig att må illa. Te kan jag däremot dricka. Ska ta och koka lite vaniljte om en stund, så jäkla gott med en tesked honung i. Sen be till gud att jag blir frisk snart?

Vad ska man göra vaken nu då? Om man inte ska åka och jobba... Måste iaf försöka få i mig något att äta då jag mår illa och inte vill må illa, räcker med allt det andra. Äta, och sedan försöka vila tills pappa ringer kanske?

Får ta en bit pizza och sedan lägga mig och blunda för datan orkar jag inte glo på längre :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0