I know more than you think

Sitter hemma hos mor och far just nu. Precis ätit lite mat och känner mig väldigt seg. Blivit alldeles för sena kvällar/nätter för min del nu i det senaste. Vaknar ju alltid tidigt iaf, och kan inte somna om. I natt somnade jag väl, vid tre/fyra tiden och vaknade vid 9/10 tiden. Låg i sängen tills ca 12.20 och bara låg där och glodde. Haha.
Så får väl försöka lägga mig lite tidigare ikväll kanske. Får se.

Imorgon kommer Alvins pappa och hälsar på, han skulle komma vid 13 tiden sa han förut idag när han ringde. Får se hur det går.

Neee, om man skulle ta och vara lite social mot ens föräldrar kanske istället för att sitta här och skriva massa onödigt ;)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0