I know what I want

God morgon. Huvudvärk och illamående bjuds det på en sån här regnig och grå morgon. Underbart. Ska lämna Alvin på dagis om en stund, han går ju från 9-12 nu bara :/ Men ska e om jag kan ändra tillbaka till dom vanliga timmarna snart, han är inte alls glad över det här, inte jag heller för den delen, för det innebär att jag kommer få hem en liten kille vid 12 som kommer vara gött rastlös och vilja tillbaka till dagis för att leka med kompisarna. Vi får se hur det går.

Blev inte många timmars sömn för mig i natt, när jag väl hade lagt mig så började jag fundera på en massa, vad jag vill, hur jag vill ha allt. Och grejen är ju den att jag vet vad jag vill, svåra är ju bara det att komma dit, kan inte göra det ensam.
Hade vart skönt att bara kunna prata ut och prata av sig, få svar och förklarningar.
Men vi får se vad som händer. Time will tell.

Funderar på att vila en stund efter jag lämnat Alvin, ta två tabletter innan och hoppas på det bästa. Sedan ska jag ta och städa lite.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0