I want romance

Ville verkligen inte gå upp imorse, jag sov så oerhört gott! Drömde underbara drömmar.
Ser riktigt ruggigt ut ute också :/ Kallt och grått, känns verkligen som om hösten är här nu. Vilket jag inte har några problem med, jag vill att det ska bli vinter :P haha. Bara för att bebisen kommer då. På tal om bebisen, h*n sparkar och har sig nästan hela tiden ^^ Lite överaktiv kanske? Hahaha, enda gg jag inte känner bebisen är när jag sover, för då sover jag ju. Annars känner jag h*n hela tiden, antingen sparkar, hicka eller så så blir magen lite hård så ser man exakt vart bebisen ligger. Bara 14 dagar kvar till UL nu, vill verkligen att tiden ska gå snabbare nu! Längtar ju så jag håller på att bli tokig! Har läst lite och under den här perioden (vecka 16-20) så blir bebisen ungefär lika stor som en honungsmelon, det är rätt stort ändå :P haha, större än en persika iaf! Hahaha.

Nu har man precis vart och lämnat Alvin på dagis med. Är allt lite kyligt ute. Har iaf fixat Alvins dagis tider nu, väntar bara på att få hem papper som jag ska skriva under och skicka in. Sen kommer han gå från 9-15, hade helst velat att han gick från 8-15 som han gjorde innan, då får han ju frukost på dagis. Men men, får väl se hur det blir. Han är iaf överlycklig över att han ska få vara där längre än till 12.

Har ju kommit in i det här att jag tänker så mycket igen, ett tag där tänkte jag inte alls utan bara gjorde saker, inte bra det heller. Men nu funderar jag och tänker på allt mellan himmel och jord. Det kan bli lite frustrerande ibland. Fast jag tycker ändå det är rätt smart att tänka igenom saker och ting noga. Sen kommer man på så mycket saker som man annars kanske inte skulle ha gjort. Låg och funderade igårkväll innan jag somnade på vad jag vill ha, and I want romance! Punkt slut. Tycker jag faktiskt att jag är värd, och jag är old school dude!

Ne, lägga sig och fantisera lite mer kanske? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0