If you feel it, let it happen

Varför, varför, varför? Att jag aldrig lär mig! Herregud vad trött jag blir på mig själv, varför kan jag inte lägga mig i tid, blev ännu senare inatt än innan med :/ Somna inte fören vid 4 tiden. Och blev väckt, på ett mycket trevligt sätt vid 6-7 tiden men somnade om lite senare för att sedan vakna igen vid 8 tiden av Alvin. Så jag är gött trött just nu. Och dagis är stängt idag med. Något som Alvin inte är speciellt glad över, och jag förstår honom. Hur kul är det för honom att vara hemma med mig en hel dag? Visst jag kan leka lite med honom och hitta på saker, men det är ju inte samma sak som att leka med sina kompisar. Och jag måste städa och tvätta. Ja jag måste städa idag igen! Folk som klipper gräs + regn + Niño och Alvin = gräs i hela lägenheten :/ Väldigt mysigt, eller inte.

Längtar iaf tills ikväll. Claudio kommer hit då igen. Får hoppas på att man piggnat till lite tills dess iaf, annars kommer jag somna direkt. Det är synd att man inte dricker kaffe, men jag har inte blivit vuxen än som så många säger. Men jag förstår bara inte varför man ska "vänja" sig vid något som man tycker är äckligt, lika dumt som när man börjar röka, det är ju aldrig gott i början utan man lär sig. Så nej tack! Men hade varit gott om man nu tyckte om det, dock ska man ju inte dricka förmycket kaffe när man är gravid iaf. På tal på det, idag är det bara 10 dagar kvar tills vi ska på ultraljud. Åååh, vad jag längtar efter att få se våran lilla bebis igen :)

Bebisen i vecka 10.

Nej, ska lägga mig och slöa framför tv.n med Alvin en stund nu.

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0