If you say...

Precis pratat en bra stund med Hanna, dock har min mobil damp just nu så det bröts :/ Fy fan vad jag garva, hon är ju förjävla rolig ibland asså. Vi pratar om musik och kommer in på Kizz, jag säger det att Alvin tyckte det lät så roligt när jag förklara för honom vad bandet hette och att han började skratta och fråga om det fanns ett band som hette Bajs med :P haha. Då helt plötsligt, utan att tänka tanken på att Kizz är ett amerikanskt band:
Hanna: "Ah, men asså, hur tänkte dom där då liksom, kiss?"
Jag: "Ah, men Kizz är ju amerikanskt."
Hanna: "Ah men fy fan va dum jag är, hahaha..."
Hahahahaha, fy fan asså... Ja lite trött är jag allt :P

Marietta håller på och sms.ar med, vill att jag ska hänga med till kulturkalaset, men njaaa, jag vet inte riktigt om jag orkar. Men hon vill verkligen att jag ska följa med, för hon tänker försöka fixa någon som både kan köra dit oss och sedan hämta oss :P Hahaha, men vi får se. Är ju vanlig vardag imorgon trots allt, och jag ska upp som vanligt. Men som sagt, vi får se.

Nu ska jag ta och äta middag innan jag spyr som igår. Ska ALDRIG vänta förlänge mellan måltiderna igen!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0