I'm still in love with Judas, baby.

God morgon! Idag mår man lite bättre, men bara lite. Inte ont i huvudet men i halsen har jag fortfarande ont :/ Inte speciellt kul. Hungrig är man med, men har inget gott att äta hemma och orkar inte gå upp till affären och handla heller för den delen.
Idag måste jag fixa tvätten för det orkade jag aldrig igår. Också måste jag diska så det inte bara samlas en massa diska för då kommer jag aldrig orka diska det. Fy fan.

Tänk när man var sjuk när man var liten och fortfarande bodde hemma och man inte behövde bry sig om något sådant, utan man behövde bara koncentrera sig på att bli frisk, allting annat skötte mamma och pappa. Dom kom med dricka till en och mat. Fy fasiken vilken lyx och man tog det för givet. Okej, nu kom min pappa med mat och dricka till mig igår med :P Men dom kommer då inte hit och städar och tvättar för mig! Men lite lyx har jag ju allt :)

Vad mer ska man göra idag tro? Ingenting kanske. Ska snart ta och släppa in katterna och ge dom mat, kan jag passa på att fixa tvätten. Ska bara hitta orken och ta på mig med.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0