I'm used to it

Blev allt att följa med Marietta, Linda och Bolan till Göteborg iaf, stannade dock inte så länge. Men det var allt riktigt roligt :) Visste inte att det kunde vara SÅ roligt att bara stå och titta på när andra människor dansar bugg. Haha, seriöst det är en väldigt snuskig dans, och vissa tar den på blodigt allvar medans andra skojar till det lite :P haha. Helt sjukt vad man kan vara hungrig, hade precis käkat innan vi åkte, kommer fram och bara MÅSTE ha pomes äter det och sedan kanske en kvart senare käkar jag langos ^^
Tycker det är konstigt att jag inte gått upp så mycket i vikt, och jag förstår fortfarande inte hur jag har lyckats med förmågan att bara gå upp i vikt på magen och brösten och samtidigt gått ner i vikt på benen :S Jäkla sjukt. Mina byxor går knappt att knäppa samtidigt som dom sitter löst vid låren (vilket dom inte har gjort innan).

But anyway... Claudio kom hit en stund också och umgicks, och käka. Men nu har han åkt hem och jag ligger i sängen och klockan har blivit alldeles för mycket, så det är väl dags för mig att säga god natt och lägga mig antar jag. Så, god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0