Insane

Åh herremingud! Så här flumig var det längsen jag var, övertrött till max. Pratade med Marietta i över 2 timmar, la precis på. Höll på och skriva med Daniel på fb och jobba mig med honom, tillslut sa han åt mig att gå och lägga mig, hahaha. Stackaren :P Men jävlar vad roligt det var, Marietta var med på ett hörn med.

Blev btw uppringd av en kompis till Bolan förut, som drev med mig. Sa att han hade hittat mobilen på gatan och bara ringde upp någon för att se vems det var osv osv. Fick ju lite smått panik känsla och bara tänkte "Fuck, jävla Bolan!!" Haha. Men tillslut hörde jag Thomas i bakrunden, frågade denna kille jag prata med om han var med någon som heter Thomas, nej nej nej, va han ju inte. Tillslut så erkände han att han bara drev med mig :P Fråga om jag fick prata med Bolan, men nej det fick jag inte, utan Thomas tog telefonen och prata, jag är tydligen en bra tjej, rolig, artig och söt och jag förtjänar något bra, hahahaha. Han blev lite sne på mig för han trodde inte att jag trodde på honom när han sa det. Men tillsluuuut fick jag övertalat honom att jag trodde på honom och fick äntligen pratat med Bolan. Hör i bakrunden hur dom skriker att dom ska till Alvhem, tur man känner dom och vet att dom inte alls kommer, hahaha.

Ne, mat nu igen tror jag, sedan kanske sova. Är en dag imorgon med, och jag har lovat Daniel att komma och kolla när dom spelar match imorgon :)

Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0