It's kinda amazing

Har iaf vart lite duktig idag. Vikt och lagt undan kläder och plockat ihop smutstvätt som jag ska tvätta imorgon, Alvin har fått duscha och jag har plockat i ordning så det inte ser så stökigt ut. Resten får jag ta imorgon om jag nu orkar det, ska ju hem till en av mina föräldrars grannar imorgon och hjälpa henne med att städa undan och lite sådant, stackarn blev anfallen av en galen katt för ett tag sen och får eller kan inte röra handleden :/ så lovade att hjälpa henne.
Nu när jag vek tvätten förresten så upptäckte jag hur jävla mycket kläder man egentligen har, både jag och Alvin, jag måste ta och rensa i garderoben. Vissa av Alvins kläder är försmå, men kan läggas undan andra är det bara att slänga eller ge till välgörenhet.
Mina kläder är det ju lite knepigare med, är ju gravid så kan ju inte använda allt, men tänker fasiken inte slänga något nu. Får välja vilka kläder jag vill ge bort helt enkelt. Brukar ju ge dom kläder jag inte vill ha längre till min kusin Anna, så får göra det tills nästa helg. Tror min morfar kommer då nämligen, kan han passa på att ta med sig det till henne.

Just nu väntar jag på att hjärtat ska komma och göra mig sällskap. Hoppas på att han kommer snart!
Ska lägga mig och kolla på Criminal Minds så länge. Tycker ärligt talat att en ny säsong borde komma upp nu, har fått börja om från säsong 1 nu, för 100 gg typ ;) Haha.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0