It's official

Min älskade lilla bebis HATAR verkligen när jag städar! Fick springa på toa och spy, blir helt yr i huvudet om jag står upp under längre perioder och svettas som fan :/ Inte speciellt kul när man verkligen måste städa och känner att man faktiskt orkar med det. Men men, har iaf fått gjort klart i köket, putsat fönster och plockat undan. Nu är det bara toan kvar och lite i vardagsrummet. Sen är det klart :)

Har iaf märkt att bebisen har bra musiksmak :P Hahaha, så fort jag sätter på Marilyn Manson, Slipknot, Korn, Ill Niño osv blir h*n lugn. Hahaha. Kommer säkert få lika blandad musiksmak som mig :P Det fick Alvin iaf, fast han tycker mest om rock, och inte så mycket pop, dock tycker han om Michael Jackson med daah, jag var besatt i Michael Jackson och älskar honom fortfarande.

Om man skulle ta och fortsätta så man blir klar snart så man kan åka och handla och sedan hem och duscha och fräscha till sig lite kanske.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0