Kiss and make up

Fått i mig lite mat nu och är på mycket bättre humör än för några timmar sen. Skönt. Funderar starkt på att göra om hela bloggen, känns old som den är nu. Blir nog hem och fixa det efter jag har tagit tag i disken dvs. Inget jag ser fram emot. Men har iaf fått slängt i 3 maskiner tvätt idag, underbart det kommer bli att vika allt sen :P haha.

Börjar dock få ont i huvudet :/ Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller inte, får ont i halsen lite då och då, men inget annat. Ääh, bara att vänta och se och hoppas på det bästa. Ska ta och dricka lite vatten nu och sedan får man väl gå hem och sätta igång, har skjutit upp det tillräckligt länge nu.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0