Let it go!

Gjort är gjort och det som har hänt det har hänt. Så enkelt är det, man kan inte ändra på något, hur mycket man än vill. Stör mig på vissa människor ärligt talat. Släpp det och gå vidare istället. Hela grejen börjar bli så jävla löjlig. If it's not meant to be, it's not meant to be!
Att vissa kan med att kräva något så ofattbart, att man ska behöva offra något sådant. Men det finns tydligen människor till allt. Jag skulle iaf aldrig kunna med att begära något sådant överhuvudtaget! That's not love! Bara själviskt.
Men men, tror jag har mognat till rejält under loppet av bara några månader. Allt det här tramset är för mig väldigt fjortis.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0