Make me immortal with a kiss

Vaknade första gången vid 9 men ringde bara och prata med Frida en stund, sedan la jag mig igen, för att sedan vakna vid ca 13.00. Är seg som fasiken och hungrig som fan. Försöker komma på vad man ska ta och äta men kan inte komma på något gott jag vill ha :P Hahaha.

Nu har jag precis pratat med Hanna med, tjatat lite skit. Har blivit som en rutin, ringer alltid Frida efter jag har vaknat, och Hanna ringer alltid efter hon har slutat jobbet, haha. Sedan pratar jag iaf med Frida flera gånger om dagen. Konstigt nog har vi alltid saker att prata om. Nu i det senaste har det blivit mycket bebis snack, så också med Hanna. Frida har ju för snart ca 2 månader sedan fått en liten och oerhört söt liten pojke, och både jag och Hanna ska ha barn i Januari nästa år. Känns skit kul verkligen när ens bästa kompisar har och ska få barn nästan samtidigt som en själv ^^

Skickade en bild till Frida igår på min mage för att se om hon såg att jag såg gravid ut, och det gjorde hon allt, "Du ser mer än lite gravid ut" sa hon :) Lägger upp bilden sedan, nu måste  jag få i mig lite mat :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0