Mornin'

Vart vaken sen 03.27. Självklart vaknar jag innan alarmet och var extremt kissenödig :/ Så lyckat, hahaha. Men men. Nu är jag redo och klar, har fått i mig lite att äta iaf, en halv macka. Är inte så hungrig just nu men vill inte må illa. Ska ha med mig 2 smörgåsar och en sallad. Tror det räcker :P

Slutar förmodligen runt 14 tiden så hoppas på att hinna till banken innan den stänger iaf, så jag kan fixa allt och få det överstökat. Sen ska jag hem och tvätta. Så kul. Kommer nog vara helt död efter den här dagen :P Skönt att slippa laga middag iaf, blir hem till mor och far sen. Saknar redan Alvin. :( Men får träffa honom om några timmar ju :D

Nepp, borsta tänderna nu och sedan vänta på att Malin ska komma och hämta mig :)
Ska bli riktigt kul!

See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0