Moving in the right direction

Jahaja, blev ännu en sen kväll/natt för min del. Men ska strax lägga mig, är bra trött och jag kommer garanterat sova helt underbart. Har blivit av med min huvudvärk, spank you very much :P

Måste upp och städa och greja imorgon innan Alvins pappa kommer hit. Orkar inte egentligen, men får ta det värsta, inte så mycket som måste städas som tur är, bara att diska och städa lite på Alvins rum typ, och det gör ju han själv. Så jäkla underbart att man kan muta ens unge med att "Om du städar ditt rum, så får du dammsuga det med." Och han blir överlycklig och börjar städa direkt :P haha.

Imorgon (eller va fan klockan är över tolv, men skit samma) så blir det att lägga sig vid 19 tiden igen, upp och jobba klockan 03.45 på måndag. 1 vecka kvar bara. Det är inget höjdar jobb när man är gravid kan jag tala om för er, får knappt sitta ner något, och jag får ont i ryggen och i fötterna. Sen är det ju inte så kul om man börjar må illa, eller börjar känna sig svimmfärdig, vilket jag har en tendens att göra om jag står upp för länge. Ibland känner jag bara att jag MÅSTE sätta mig ner, men jag kan ju för fasiken inte. Inga långa raster heller, åker från ställe till ställe, så när man sitter i bilen får man vilat sig lite. Äter även lunch i bilen, typ max 20 min lunch rast. Haha, men hade jag inte vart gravid hade det nog inte vart så illa. Jag tycker faktiskt att det är rätt kul också :) speciellt tack vare min arbetskollega, Malin.

Men men, det här blev längre än jag trodde. Nu säger jag god natt. Så God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0