My hormones are making me crazy

Ja, jag tror det är mina hormoner som gör så att jag blir sån här. Nu är jag på bättre humör igen, pratade precis med Hanna och fick skrattat lite. Ibland vet jag inte vad det är med mig.
Igårkväll började jag stört böla för att det satt en spindel i taket, tyckte seriöst att det var oerhört pinsamt då jag inte var ensam när detta inträffade. Varför jag grät? "För jag vill inte att det ska vara en spindel här".
Sen är det jävligt varmt hela tiden med, vilket också mina hormoner spelar en stor del i.

Herregud säger jag bara. Hahaha, känner mig övertrött just nu med, är väl bara en tidsfråga innan jag börjar gråta igen :P Men ska försöka att inte göra det, varför skulle jag? 
Ska njuta av mitt goda humör nu så länge de varar och ta en promenad till mor och far och äta middag :D

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0