New Model No.15

Det här med att gå upp i tid idag gick ju sådär :P haha. Har inte orkat med att gå upp ur sängen fören nu typ. Är fortfarande seg men ska ta mig en dusch och se om jag piggnar till lite, hoppas på det iaf.
Idag är det 20 dagar kvar till UL. Så segt, varför kan tiden inte gå lite fortare? Imorgon går jag in i vecka 17, iaf så som jag räknar nu, det kan ju förändras efter UL, men hoppas inte på det. Hade ju vart segt om dom säger att jag inte är lika långt gången som jag tror jag är, då vill jag hellre att dom säger att jag har gått längre :P Haha. Men handlar ju egentligen bara om dagar isf och anledningen till att man gör UL är ju för att kolla så barnet är okej och att fastställa ett mer exakt förlossningsdatum. Hade först den 31 januari men efter det VUL så blev det 27 januari, så ska bli spännande och se vad dom säger nu. Men som sagt det är ju ett par dagar kvar :/


Nepp, duschen nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0