Not ready to let go?

God morgon god morgon. Somnade allt om igen... Vid 5 tiden och vaknade igen vid 8 tiden :/ Wonderful! Men känner mig inte lika trött idag som jag gjorde igår iaf. Och jag är på bättre humör med. Det tar på krafterna att vara på dåligt humör och jag lyckades bli riktigt förbannad på mig själv med. Jag var irriterad och sur, men inte över något speciellt, men försökte hela tiden hitta någon anledning till att "bli" sur, på vem som helst, gick ut över Alvin, Claudio och min bror. Kom på mig själv med att leta efter fel och blev arg på mig själv. Men som sagt, är på bättre humör idag och hoppas det håller i sig :)

Nu ska jag prata klart med Frida i tele och sedan ta en powernap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0